Vi har valgt, at give modellen navnet Big Mac, der med sine næsten 6 meter og sin kampvægt på over svimlende tre tons, klarer 480 km på en opladning via batteriet på 131 kWh, der får alle andre Pick-Up modeller, vi har testet til at ligne små legetøjsbiler.
Modellen er udstyret med bagsæder, der udstråler limousine tilstande. Bagsæderne gør den endnu dyrere i Danmark, da den herved betragtes som en personbil. På gule plader er den spot on. Den har 900 kg. nyttelast og må trække 4.500 kg. på krogen.
Da jeg også tester varevogne og pickup’s for Bygge- & Anlægsavisen, kan jeg kun sige, at for håndværkeren, er den absolut nyttig, da den kan fungere som en ekstern strømkilde, der leverer op til 9,6 kW. Hvis vi tager et smut til USA er prisen cirka 322.000 kroner. Spændende at se hvad den kommer til at koste, hvis den kommer til Danmark. Modellen har allerede imponeret Big Time i Norge, hvor den har fået flere tusinde forhåndsbestillinger. Grundet den store interesse i vores nordiske naboland, kan man forestille sig, at den nok også kommer til Danmark.
ANDRE ARTIKLER DER KAN HAVE RELEVANS FOR DIG
-
Joint venture mellem Renault Group, Volvo Group og CMA CGM Group vil revolutionere logistikken
-
Omfattende fornyelse af hele varebilsprogrammet
-
Ny bekendtgørelse for indretning af varebiler
-
Godt nyt til elektriske varebiler der kan se frem til massere af hurtig- lynladestandere
-
De første informationer om næste generation af Transporter