Volvo
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
fredag. 27 januar 2023
Alt om varebiler
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
Alt om varebiler
No Result
View All Result

Volvo i nye omdrejninger

af Morten Dam
29. august 2013
i Kort nyt

Med det kinesiske selskab Geelys overtagelse fra Ford er Volvo godt på vej til at komme i nye og fortsatte omdrejninger. Kinas regering har godkendt Volvo Car Groups etablering af fabrikker i Daqing og Zhangijakou, som allerede i indeværende år ventes så langt fremme, at en serieproduktion kan begynde i 2014. Produktionen på de to kinesiske fabrikker tilrettelægges efter de samme procedurer og kvalitetsstandarder, som Volvo anvender i Europa. Geely har i øvrigt planer om sammen med Volvo i Göteborg at udvike nye modeller til såvel det europæiske som det nordamerikanske marked. Sideløbende hermed vil de to selskaber i et joint-venture fra 2015 begynde at sælge biler i Kina. Geely lægger ikke skjul på betydningen af Volvos image for så vidt angår sikkerhed og pålidelighed i bestræbelserne på at indfri ambitionen om at blive Kinas største bileksportør. Allerede nu satser Geely på at etablere sig i England. Senere følger andre europæiske markeder. Selskabet forventer i 2013 at eksportere omkring 180.000 biler. Fra 2015 satser Kinas samlede bilindustri på at kunne producere omkring 40 mio. biler årligt.

Tidligere Artikel

EcoSport mindste SUV fra Ford

Næste Artikel

Mazda satser benhårdt på Skyactiv-teknologien

Næste Artikel

Mazda satser benhårdt på Skyactiv-teknologien

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Mest læste

Den 2-akslede maskintrailer GH1054BT er populær hos entreprenører.

GUIDE: Så meget koster overlæs

24. maj 2022

Volvo i nye omdrejninger

29. august 2013
En Citroën Jumpy er møbleret og klar til udflugt

Brug varebilen til arbejde og fritid

25. november 2020

Stormvejr: Sådan kører du sikkert når blæsten raser

11. september 2020
Sortimos hylder er modulopbyggede, så alle kasser passer i alle produktserier

Må man selv bygge reoler i varebilen?

27. november 2020

Kort nyt

Toyota udvider garanti med 25.000 km

13. december 2022

Ford løfter sløret for elektrisk håndværkerfavorit

10. maj 2022

Årets Varebil 2022 bliver elektrisk – Renault sætter stikket i Kangoo

3. november 2021
Juleudsalg på både de to største fra VW

Flot fremgang i varebilsalg

10. juni 2021
Femte generation (1988 - 1997)

Toyota Hilux spottet med 3.3 meter højt læs

18. marts 2021
[adrotate group="3"]
Copyright © - Alt om varebiler
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
  • Facebook
  • Twitter
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering