Range Rover-hybriderne nåede målet i Mumbai | Alt om varebiler - nyheder og test
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
tirsdag. 7 februar 2023
Alt om varebiler
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
Alt om varebiler
No Result
View All Result

Range Rover-hybriderne nåede målet i Mumbai

af Morten Dam
24. oktober 2013
i Kort nyt

Efter et 53 dage og 16.853 kilometer langt trip tværs over to kontinenter og gennem 13 lande rullede tre hybridversioner af Range Rover planmæssigt op foran moderselskabe Tata’s hovedsæde i Mumbai, Indien.
På turen kørte bilerne i i terræn i op til 5.50 meters højde; i syv dage i højder fra 3.350 til 5.379 meter, og på hele turen i temperaturer på mellem 43 varmegrader og 10 minusgrader. Som de første udenlandsk indregistrerede biler nogensinde kørte hybridmodellerne også på den kinesiske Xinjiang-Tibet motorvej.
De tungt lastede bilers gennemsnitlige brændstofforbrug med kombinationen af en dieseldrevet TDV6-motor og elektromotor var 15,3-15,7 km/l. Problemer undervejs? Bortset fra stenslag og fire knuste frontruder, fire molesterede fælge og 15 punkteringer på de tre hybrider og deres fire support-biler: ingen!
Efter det historiske trip langs den 2.500 år gamle gamle silke-rute er planen nu at bruge 300 gigabyte tekniske informationer fra bilernes dataloggere til fintuning af hybridsystemet, så man i løbet af 2014 kan begynde leveringen af serieproducerede udgaver af Range Rover Diesel Hybrid i udvalgte markeder.

Tidligere Artikel

Michelin i vestlig aktion for 2-hjulet sikkerhed

Næste Artikel

Mitsubishi Outlander Hybrid er nu i Europa

Næste Artikel

Mitsubishi Outlander Hybrid er nu i Europa

Mest læste

Den 2-akslede maskintrailer GH1054BT er populær hos entreprenører.

GUIDE: Så meget koster overlæs

24. maj 2022

Range Rover-hybriderne nåede målet i Mumbai

24. oktober 2013
En Citroën Jumpy er møbleret og klar til udflugt

Brug varebilen til arbejde og fritid

25. november 2020

Stormvejr: Sådan kører du sikkert når blæsten raser

11. september 2020
Sortimos hylder er modulopbyggede, så alle kasser passer i alle produktserier

Må man selv bygge reoler i varebilen?

27. november 2020

Kort nyt

Toyota udvider garanti med 25.000 km

13. december 2022

Ford løfter sløret for elektrisk håndværkerfavorit

10. maj 2022

Årets Varebil 2022 bliver elektrisk – Renault sætter stikket i Kangoo

3. november 2021
Juleudsalg på både de to største fra VW

Flot fremgang i varebilsalg

10. juni 2021
Femte generation (1988 - 1997)

Toyota Hilux spottet med 3.3 meter højt læs

18. marts 2021
[adrotate group="3"]
Copyright © - Alt om varebiler
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
  • Facebook
  • Twitter
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering