Nu skal varene transporteres med London-taxi | Alt om varebiler - nyheder og test
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
søndag. 11 april 2021
Alt om varebiler
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
Alt om varebiler
No Result
View All Result
LEVC - London taxi

Nu skal varene transporteres med London-taxi

af Thomas Schiermacher Jensen
20. august 2019
i Elektriske varebiler, Ikke kategoriseret, LEVC, Nyheder

Den legendariske London-cap skal mere ned bare fragte folk. Folkene bag selskabet satser på el og fremover er det ikke kun passagerer, der skal med rundt i bilen. Londan EV Company satser på last mile- levering i europas storbyer.

Storbyer overalt i verden stiller større og større krav til emission fra biler. Den bold har folkene bag det indisk-ejede London EV Company grebet. Fremover skal man kunne købe London-taxi bygget til varetransport.

ifølge LEVC kan den ny-udviklede van blive en ‘game-changer’. Størrelsen matcher en lille Ford transit og med en række vidde på ren el på 125 km er den velegnet til by- og budkørsel i byer med skrappe udledningsregler. Kombineret med en benzinmotor er den samlede rækkevidde på 600 km.

Oplagt er det at den nye varebil fra LEVC bliver brugt til såkaldt ‘last-mile-delivery’, altså transport ud til slutbrugere, men fordi den også kan køre med benzinkraft, virker den kompakte varebil også, hvis varene skal ud af byen og leveres over længere distancer.

Må man selv sætte reoler i sin varebil?

Om den ny-udviklede elektriske taxa-varebil kommer til Danmark er næppe planen. Men på LEVC’s hjemmeside er andre lande nævnt. Deriblandt selvfølgelig elbils-duksene fra Norge.

Se videoen fra præsentationen her:

Må man selv bygge reoler i varebilen?

Tidligere Artikel

Den nye Land Rover Defender kører Dubai's ørken tynd før præsentation

Næste Artikel

TEST: Jeep Renegade - retro-SUV uden bid

Næste Artikel

TEST: Jeep Renegade - retro-SUV uden bid

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Mest læste

En Citroën Jumpy er møbleret og klar til udflugt

Brug varebilen til arbejde og fritid

25. november 2020
LEVC - London taxi

Nu skal varene transporteres med London-taxi

20. august 2019
Nissans marketingschef, Steffen nederby Høy har selv fået sig en varebil på hvide plader som firmabil

Varebiler på hvide plader

17. juli 2017
Sådan ser påfyldningsstudsen på en Opel med Euro 6-motor ud. AdBlue-tanken skal fyldes cirka for hver 10.000 km

Så besværligt er AdBlue

12. december 2019
Sortimos hylder er modulopbyggede, så alle kasser passer i alle produktserier

Må man selv bygge reoler i varebilen?

27. november 2020

Kort nyt

Femte generation (1988 - 1997)

Toyota Hilux spottet med 3.3 meter højt læs

18. marts 2021

Nyt dæk er SPECIELT til varebiler

23. februar 2021

AFSLØRING: Se den HELT nye Nissan Qashqai LIVE

18. februar 2021

Nyt fra kaffeknallert-kongen – Ny Piaggio Porter NP6

9. februar 2021

Ny langturs-Transit fra Ford

9. februar 2021
Copyright © - Alt om varebiler
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
  • Facebook
  • Twitter
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering