Nu skal varene transporteres med London-taxi | Alt om varebiler - nyheder og test
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
mandag. 18 januar 2021
Alt om varebiler
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
Alt om varebiler
No Result
View All Result
LEVC - London taxi

Nu skal varene transporteres med London-taxi

af Thomas Schiermacher Jensen
20. august 2019
i Elektriske varebiler, Ikke kategoriseret, LEVC, Nyheder

Den legendariske London-cap skal mere ned bare fragte folk. Folkene bag selskabet satser på el og fremover er det ikke kun passagerer, der skal med rundt i bilen. Londan EV Company satser på last mile- levering i europas storbyer.

Storbyer overalt i verden stiller større og større krav til emission fra biler. Den bold har folkene bag det indisk-ejede London EV Company grebet. Fremover skal man kunne købe London-taxi bygget til varetransport.

ifølge LEVC kan den ny-udviklede van blive en ‘game-changer’. Størrelsen matcher en lille Ford transit og med en række vidde på ren el på 125 km er den velegnet til by- og budkørsel i byer med skrappe udledningsregler. Kombineret med en benzinmotor er den samlede rækkevidde på 600 km.

Oplagt er det at den nye varebil fra LEVC bliver brugt til såkaldt ‘last-mile-delivery’, altså transport ud til slutbrugere, men fordi den også kan køre med benzinkraft, virker den kompakte varebil også, hvis varene skal ud af byen og leveres over længere distancer.

Må man selv sætte reoler i sin varebil?

Om den ny-udviklede elektriske taxa-varebil kommer til Danmark er næppe planen. Men på LEVC’s hjemmeside er andre lande nævnt. Deriblandt selvfølgelig elbils-duksene fra Norge.

Se videoen fra præsentationen her:

Må man selv bygge reoler i varebilen?

Tidligere Artikel

Den nye Land Rover Defender kører Dubai's ørken tynd før præsentation

Næste Artikel

TEST: Jeep Renegade - retro-SUV uden bid

Næste Artikel

TEST: Jeep Renegade - retro-SUV uden bid

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Mest læste

En Citroën Jumpy er møbleret og klar til udflugt

Brug varebilen til arbejde og fritid

25. november 2020
LEVC - London taxi

Nu skal varene transporteres med London-taxi

20. august 2019
Nissans marketingschef, Steffen nederby Høy har selv fået sig en varebil på hvide plader som firmabil

Varebiler på hvide plader

17. juli 2017
Sortimos hylder er modulopbyggede, så alle kasser passer i alle produktserier

Må man selv bygge reoler i varebilen?

27. november 2020
Mange er ikke klar over, hvor lidt der skal til, før de overskrider bilens tilladte totalvægt, men det fritager dig ikke for ansvar i politiets razziaer

84 procent kører med overlæs

22. december 2014

Kort nyt

Stadig gang i varebilsalget

20. november 2020

Citroën’s varebiler sælger som nybagte baguettes

15. oktober 2020

GODT NYT: Vild salgsfremgang for varebiler

5. oktober 2020

MAN udvider TGE 4×4-programmet op til 5,5 tons totalvægt

29. september 2020

Ny omgang motorfusk? Porsche i myndighedernes søgelys

25. august 2020
Copyright © - Alt om varebiler
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
  • Facebook
  • Twitter
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering