Mitsubishi fejrer 40 år | Alt om varebiler - nyheder og test
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
fredag. 27 januar 2023
Alt om varebiler
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
Alt om varebiler
No Result
View All Result

Mitsubishi fejrer 40 år

af admin
28. januar 2014
i Kort nyt

40 år er ikke meget i bilverdenen, men alligevel år nok til at Mitsubishi vil fejre, at de runder det skarpe hjørne.
Det sker på biludstillingen i Bruxelles, hvor den robuste, lidt rå og samtidig elegante AR koncept krydsning af en kompakt MPV og en stylet SUV får sin debut.
Designet har tydelige henvisninger til Outlander, især i fronten, men dimensionerne 435 x 177 x 162 cm peger mere på den næste ASX. Der er fire døre, selv om bagdørene er godt kamuflerede, og der er plads til seks i kabinen. Nok er AR en konceptbil, men også et kraftigt fingerpeg ud i den nære fremtid.
AR har den lille 1,1 liter 3-cylindrede MIVEC turbobenziner med 100 hk, der vil passe bedre til ASX størrelsen. Lilleputmotoren har CVT trinløs automatisk kraftoverføring og får hjælp fra generatoren, der også fungerer som hjælpemotor under acceleration, og som starter for at gøre stop/start funktionen hurtigere og mere komfortabel.
I en konceptbil kan alt lade sig gøre, men den vægt, Mitsubishi lægger på letvægt-konstruktion, finder givet vis vej til produktion. Det er den sikre vej til bedre økonomi sammen med en mindre og mere effektiv motor.

Tidligere Artikel

Suzuki S-Cross - helt ny bil på gamle præmisser

Næste Artikel

Mercedes-Benz som frisk mesterbil med 360 hk

Næste Artikel

Mercedes-Benz som frisk mesterbil med 360 hk

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Mest læste

Den 2-akslede maskintrailer GH1054BT er populær hos entreprenører.

GUIDE: Så meget koster overlæs

24. maj 2022

Mitsubishi fejrer 40 år

28. januar 2014
En Citroën Jumpy er møbleret og klar til udflugt

Brug varebilen til arbejde og fritid

25. november 2020

Stormvejr: Sådan kører du sikkert når blæsten raser

11. september 2020
Sortimos hylder er modulopbyggede, så alle kasser passer i alle produktserier

Må man selv bygge reoler i varebilen?

27. november 2020

Kort nyt

Toyota udvider garanti med 25.000 km

13. december 2022

Ford løfter sløret for elektrisk håndværkerfavorit

10. maj 2022

Årets Varebil 2022 bliver elektrisk – Renault sætter stikket i Kangoo

3. november 2021
Juleudsalg på både de to største fra VW

Flot fremgang i varebilsalg

10. juni 2021
Femte generation (1988 - 1997)

Toyota Hilux spottet med 3.3 meter højt læs

18. marts 2021
[adrotate group="3"]
Copyright © - Alt om varebiler
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
  • Facebook
  • Twitter
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering