Laaaangt lad på Isuzu D-Max | Alt om varebiler - nyheder og test
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
tirsdag. 21 marts 2023
Alt om varebiler
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
Alt om varebiler
No Result
View All Result

Laaaangt lad på Isuzu D-Max

af Thomas Schiermacher Jensen
9. august 2019
i Isuzu, Nyheder, Opbygninger

Hos Isuzu Danmark har de haft hovedet i blød, for at kunne tilbyde noget andre ikke kan på varebilområdet. Det seneste skud på stammen er laaaaange lad på Isuzu D-Max. Og med lange lad, så mener de altså laaange lad.

Længden på ladet

Chassisrammen på Isuzu D-Max kan nemlig forlænges med 81 cm, hvilket giver mulighed for at forlænge selv ladet med ikke mindre end 120 cm.

Bilen på billederne er en Extended Cab, der er forlænget med de maksimale 81 cm på chassisrammen. Så bliver ladet hele 300 cm langt og 195 cm bredt.

På en Single Cab kan længden på ladet forlænges til hele 350 cm.

Standard lad længderne kan som nævnt forlænges med 120 cm. Det vil sige, at en S-Cab med en standard lad-længde på 230 cm kan forlænges op til 350 cm.

Ex-Cab med et udgangspunkt på 180 cm kan forlænges op til 300 cm. Og ladet på en D-Cab på 150 cm kan forlænges op til 270 cm.

Lang proces med langt lad

Forlængelsen af en standard chassisramme er en lang proces med tests og afprøvninger inden endelig godkendelse hos Færdselsstyrelsen. Men laaangt om længe er Isuzu klar med tilbuddet.  

Prisen er også klar

Forlængelse af chassisrammen inkl. syn koster kr. 29.996,- + moms. Herefter kan kunden forlænge bilens lad og få det specialproduceret efter et konkret behov. Det koster fra kr. 19.996,- + moms. Og så skal du også købe bilen.

Tidligere Artikel

TEST: Volkswagen T-Cross - et godt bud på en god budbil

Næste Artikel

Hold øje med farten - Politiet varsler blitzkrig

Næste Artikel
ATK-systemet har sendt fartbøder til 358 uskyldige bilister

Hold øje med farten - Politiet varsler blitzkrig

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Mest læste

Den 2-akslede maskintrailer GH1054BT er populær hos entreprenører.

GUIDE: Så meget koster overlæs

24. maj 2022

Knaldet ved grænsen – Toldfrit øl og vin i varebilen gav kæmpe skattesmæk

3. marts 2023

Laaaangt lad på Isuzu D-Max

9. august 2019
En Citroën Jumpy er møbleret og klar til udflugt

Brug varebilen til arbejde og fritid

25. november 2020
Mange er ikke klar over, hvor lidt der skal til, før de overskrider bilens tilladte totalvægt, men det fritager dig ikke for ansvar i politiets razziaer

84 procent kører med overlæs

22. december 2014

Kort nyt

Toyota udvider garanti med 25.000 km

13. december 2022

Ford løfter sløret for elektrisk håndværkerfavorit

10. maj 2022

Årets Varebil 2022 bliver elektrisk – Renault sætter stikket i Kangoo

3. november 2021
Juleudsalg på både de to største fra VW

Flot fremgang i varebilsalg

10. juni 2021
Femte generation (1988 - 1997)

Toyota Hilux spottet med 3.3 meter højt læs

10. februar 2023
[adrotate group="3"]
Copyright © - Alt om varebiler
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
  • Facebook
  • Twitter
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering

 

Loading Comments...