Firmaer der tilbyder foliering af vare- og personbiler er der rigtig mange af. Nu er Sortimo også et af dem. Firmaet vil gøre det mindre tidkrævende for kunden at få sig en skræddersyet løsning.
-Det er altid værd at overveje, hvordan man kan skille sig ud fra konkurrenterne. Markedsføring være et godt sted at starte. Men for mange håndværkere kan det være lettere sagt end gjort. Der er travle arbejdsdage på byggepladsen eller bag skrivebordet, siger Sortimos adm. direktør Michael Pettersson.
Skal ikke være for tidkrævende
Sortimo har udviklet “mySortimo Graphics”. Formålet er at tilbyde en nem og effektiv måde at sætte sit personlige præg på varebilen. -Med en gennemført og iøjnefaldende folieindpakning kan du nemt forvandle varebilen til et markedsføringsværktøj, tilføjer Michael Pettersson.
Ideen er at hjælpe håndværkere og andre varebilbrugere med at opnå præcis det design, de ønsker, uden at det bliver for tidkrævende. “Her gør mySortimo Graphics det nemmere end nogensinde at designe en skræddersyet folieindpakning med præcis dét look, du helst vil have”, lyder det fra Sortimo.
Enkel eller individuel løsning
– Du kan både vælge mellem en hurtig og enkel løsning, hvor folieindpakningen fremstilles ud fra de informationer, du giver, eller du kan gå den individuelle og kreative vej. Her designer du din helt personlige folieindpakning ved hjælp af professionelle designskabeloner. Mere behøver du faktisk ikke for at give din varebil et helt unikt præg, fortæller Michael Pettersson.
Sortimos system kræver ikke kendskab til grafisk design. Designskabelonerne guider brugeren igennem processen og hjælper med at finde det look, man foretrækker. F.eks. kan man vælge kun at designe overflader, som er tilpasset den pågældende varebilmodel. Dermed undgår man, at folieindpakningen ikke matcher. Systemet giver desuden kunden et prisoverblik gennem hele forløbet.