Fords bedste ”sællerter“ | Alt om varebiler - nyheder og test
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
lørdag. 4 februar 2023
Alt om varebiler
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
Alt om varebiler
No Result
View All Result

Fords bedste ”sællerter“

af Morten Dam
21. februar 2014
i Kort nyt

Kan du gætte, hvilken af Fords nuværende modeller, som er mest populær blandt de mange biler, som det globale marked har at byde på? Nej, det er hverken Ka, Fiesta eller Monedo, men Focus! Analyseinstituttet Polk har set på registreringstal for det første halvår af 2013 og konstateret, at Focus på verdensplan er den hyppigst registrerede og desuden er gået frem med 20 pct. sammenlignet med samme periode i fjor. Fiesta indtager pladsen som den fjerdemest solgte model, hvilket gør Ford til det eneste mærke med to modeller i Top-5 for den globale registrering af nye biler. Også i 2012 var Ford Focus verdens mest registrerede blandt de nye biler. Tilsammen tegnede Focus og Fiesta sig i årets første seks måneder for registrering af 946,143 nye biler inklusive stationcarmodeller, men eksklusive de Fiesta- og Focus baserede crosovermodeller B-Max og C-Max. Designchefen bag de to ”sællerter“, J. Mays, går i øvrigt på pension ved årsskiftet og afløses af designchefen for Fords nordamerikanske modelprogram, Moray Callum. Mays blev hentet til Ford i 1997, og har tidligere arbejdet for Audi, VW og BMW.

Tags: Ford
Tidligere Artikel

Ford Ranger som bomberydder

Næste Artikel

Store prisforskelle på vinterdæk i øst og vest

Næste Artikel

Store prisforskelle på vinterdæk i øst og vest

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Mest læste

Den 2-akslede maskintrailer GH1054BT er populær hos entreprenører.

GUIDE: Så meget koster overlæs

24. maj 2022

Fords bedste ”sællerter“

21. februar 2014

Stormvejr: Sådan kører du sikkert når blæsten raser

11. september 2020
En Citroën Jumpy er møbleret og klar til udflugt

Brug varebilen til arbejde og fritid

25. november 2020
Sortimos hylder er modulopbyggede, så alle kasser passer i alle produktserier

Må man selv bygge reoler i varebilen?

27. november 2020

Kort nyt

Toyota udvider garanti med 25.000 km

13. december 2022

Ford løfter sløret for elektrisk håndværkerfavorit

10. maj 2022

Årets Varebil 2022 bliver elektrisk – Renault sætter stikket i Kangoo

3. november 2021
Juleudsalg på både de to største fra VW

Flot fremgang i varebilsalg

10. juni 2021
Femte generation (1988 - 1997)

Toyota Hilux spottet med 3.3 meter højt læs

18. marts 2021
[adrotate group="3"]
Copyright © - Alt om varebiler
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
  • Facebook
  • Twitter
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering