Enklere regler for godstransport | Alt om varebiler - nyheder og test
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
lørdag. 25 marts 2023
Alt om varebiler
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
Alt om varebiler
No Result
View All Result
DI Transport var med i arbejdsgruppen, som foreslår, at last- og varebiler må starte en time tidligere i byerne

Enklere regler for godstransport

af Thomas André
16. oktober 2017
i Kort nyt

En arbejdsgruppe under Virksomhedsforum for enklere regler har sendt 15 nye forslag til at gøre livet enklere for ansatte og brugere i transportbranchen til regeringen. Blandt forslagene finder man en udvidelse af ‘åbningstiden’ for leverandører af varer til butikkerne, så de kan begynde at levere kl. 6 i stedet for, som det er nu, kl. 7.
Det skriver Transporttidende.com.
– Det er et ønske fra flere af vores virksomheder, der leverer dagligvarer til supermarkeder, hvor forslag vil betyde en ekstra time til at levere varerne, hvilket er et skridt i den rigtige retning, siger seniorchefkonsulent Rune Noack fra DI Transport, der er med i arbejdsgruppen.
Derudover var der blandt andet forslag om digitalisering af miljøzonemærker.
– Vi er hele tiden på udkig efter de både små og store ændringer, der kan forbedre vilkårene for transportbranchen. Nu har branchen leveret en hel stribe af forslag, og vi ser meget frem til den videre behandling i regeringen, siger Rune Noack.

Tags: dagligvarerDI TransportEnklere reglerRune Noacktransportbranchen
Tidligere Artikel

Specialbygget knækladsbil til Københavns Kommune

Næste Artikel

Varebilschauffører kører mere sikkert

Næste Artikel
Engelsk undersøgelse dokumenterer, at varebilschauffører kører mere sikkert end førere af personbiler. Foto. Rådet for Større Trafiksikkerhed

Varebilschauffører kører mere sikkert

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Mest læste

Knaldet ved grænsen – Toldfrit øl og vin i varebilen gav kæmpe skattesmæk

3. marts 2023
Den 2-akslede maskintrailer GH1054BT er populær hos entreprenører.

GUIDE: Så meget koster overlæs

24. maj 2022
DI Transport var med i arbejdsgruppen, som foreslår, at last- og varebiler må starte en time tidligere i byerne

Enklere regler for godstransport

16. oktober 2017
En Citroën Jumpy er møbleret og klar til udflugt

Brug varebilen til arbejde og fritid

25. november 2020
Mange er ikke klar over, hvor lidt der skal til, før de overskrider bilens tilladte totalvægt, men det fritager dig ikke for ansvar i politiets razziaer

84 procent kører med overlæs

22. december 2014

Kort nyt

Toyota udvider garanti med 25.000 km

13. december 2022

Ford løfter sløret for elektrisk håndværkerfavorit

10. maj 2022

Årets Varebil 2022 bliver elektrisk – Renault sætter stikket i Kangoo

3. november 2021
Juleudsalg på både de to største fra VW

Flot fremgang i varebilsalg

10. juni 2021
Femte generation (1988 - 1997)

Toyota Hilux spottet med 3.3 meter højt læs

10. februar 2023
[adrotate group="3"]
Copyright © - Alt om varebiler
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
  • Facebook
  • Twitter
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering