Defender Hard Top: den hårdtarbejdende Land Rover | Alt om varebiler - nyheder og test
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
søndag. 26 marts 2023
Alt om varebiler
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
Alt om varebiler
No Result
View All Result

Defender Hard Top: den hårdtarbejdende Land Rover

af Thomas Schiermacher Jensen
11. september 2020
i Land Rover

Defender Hard Top er udviklet af Land Rover Special Vehicle Operations og er den moderne nytænkning af en Land Rover-legende. En bad-ass Land Rover, der tåler nogle tæsk.

Den tilbyder kunderne en varebil med både 90- og 110-udgavens karrosseridesign og kombinerer Defenders egenskaber med et stort og fleksibelt lastområde, der kan bruges til værktøj, hundebur eller hvad man ellers kan komme i tanke om.

Hardtoppen har en nyttelastevne på op til 800 kg for 110 Hard Top og en trækevne på op til 3.500 kg med en fleksibel kabineudformning.

Defender 110 Hard Top er ikke udstyret med nogen anden eller tredje sæderække og der er plads til 2.059 liter i 110 og 1.355 liter i 90 Hard Top

Lastområdet byder på mange intelligente opbevaringsløsninger og den er udstyret med en lastadskillelse i fast højde med kroge, fastgørelsespunkter til bagage i gulvet, aflåselige opbevaringsrum under gulvet, slidstærke bagagerumsmåtter i gummi og kraftigere bagagerumsbelysning.

Udvalget af drivlinjer til Defender Hard Top omfatter Land Rovers udvalg af sekscylindrede Ingenium-dieselrækkemotorer inklusive D200 i Defender 90 og D250- samt D300-motorer til 110 Hard Top, som alle opfylder de strengeste, endelige RDE2-og Eu6d-bestemmelser. De firecylindrede D200- og D240-motorer fås i alle EU5-lande.

Man kan også vælge mellem forskellige typer undervogne med passiv spiralaffjedring som standard på både 90 og 110 Hard Top-modeller samt avanceret elektronisk luftaffjedring, som fås til 110 Hard Top.

TEST: Land Rover Defender er i Danmark – Stort galleri
Ny Land Rover Defender til det arbejdende folk

Tidligere Artikel

Stormvejr: Sådan kører du sikkert når blæsten raser

Næste Artikel

SE DET HER: Hvem blev Årets Varebil 2020?

Næste Artikel

SE DET HER: Hvem blev Årets Varebil 2020?

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Mest læste

Den 2-akslede maskintrailer GH1054BT er populær hos entreprenører.

GUIDE: Så meget koster overlæs

24. maj 2022

Knaldet ved grænsen – Toldfrit øl og vin i varebilen gav kæmpe skattesmæk

3. marts 2023

Defender Hard Top: den hårdtarbejdende Land Rover

11. september 2020
En Citroën Jumpy er møbleret og klar til udflugt

Brug varebilen til arbejde og fritid

25. november 2020
Mange er ikke klar over, hvor lidt der skal til, før de overskrider bilens tilladte totalvægt, men det fritager dig ikke for ansvar i politiets razziaer

84 procent kører med overlæs

22. december 2014

Kort nyt

Toyota udvider garanti med 25.000 km

13. december 2022

Ford løfter sløret for elektrisk håndværkerfavorit

10. maj 2022

Årets Varebil 2022 bliver elektrisk – Renault sætter stikket i Kangoo

3. november 2021
Juleudsalg på både de to største fra VW

Flot fremgang i varebilsalg

10. juni 2021
Femte generation (1988 - 1997)

Toyota Hilux spottet med 3.3 meter højt læs

10. februar 2023
[adrotate group="3"]
Copyright © - Alt om varebiler
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
  • Facebook
  • Twitter
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering

 

Loading Comments...