Clayton's kæmpe powerbank har fået ekstra boost | Alt om varebiler - nyheder og test
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
lørdag. 10 april 2021
Alt om varebiler
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
Alt om varebiler
No Result
View All Result
Clayton LPS - Lars Jensen Maskiner

Clayton’s kæmpe powerbank har fået ekstra boost

af Thomas Schiermacher Jensen
14. maj 2019
i Baggrund, Nyheder, Opbygninger, Tilbehør & indretning

Clayton Power har længe haft deres smarte batteribank LPS (Lithium Power Supply), der kan lade din batterier under kørslen, mens den selv bliver ladet op, så den også kan forsyne dig med 230 volt, når du kommer frem til opgaven.

Men nu har Clayton gjort LPS’en endnu bedre. Den nye udgave af Clayton’s LPS giver mulighed for at man kan tilslutte den nye DC-DC Converter til LPS 1500W eller LPS 2500W. Det gør, at man både kan bruge LPS’en i 12V og 24V køretøjer.

Lars Jensen fra FJ Maskiner bruger strøm til at lade akku-maskiner, lys og alt muligt andet. Skulle han selv have bygget en bil op med batterier, have trukket ledninger og alt det andet der skal til, så var det både blevet dyrt og måske ikke lige så godt.

Nu har Lars Jensen valgt at få en LPS’ fra Clayton. Det er han tilfreds med. En vigtig ting Lars Jensen peger på er, at der med systemet også kom muligheden for at få installeret både 12v og 24 volt booster, så han kan give starthælp til både små og store maskiner, der er rendt tør for strøm.

Clayton

Det smarte med DC-DC Converteren er, at den også kan bruges til at booste LPS’ens opladning fra bilen. LPS’en oplader allerede meget hurtigt under kørsel fra bilen (ca. 6 gange hurtigere end et traditionelt batterisystem), med DC-DC Converteren kan vi oplade ca. 10 gange hurtigere end et traditionelt blysystem. Det betyder, at der altid er strøm på batterierne til håndværktøjet, når man kommer frem til en ny opgave.

”Jeg kører typisk en 5-10 minutter mellem hver opgave og det er rigeligt til at oplade batterierne i LPS’en”, siger Lars Jensen fra FJ Maskiner.

Clayton LPS giver op til 5.000 Watt

Den stærke serie med boost-funktion har en effekt på 2.000 Watt, som i peak på ti sekunder kan levere imponerende 5.000 W.

Slipper for sprængte sikringer

En fordel, der ikke skal glemmes er, at man, når man har sin egen strøm med, ikke behøver adgang til kundernes huse. Så skåner man relæerne og slipper for at brænde sikringer af med sit kraftige håndværktøj.

Clayton LPS fylder ikke meget
Den fylder ikke meget.
Rekordmange biler fylder motorvejene

Tags: ByggestrømClaytonClayton LPS
Tidligere Artikel

Slankere og stærkere Ford Transit til efteråret

Næste Artikel

De danske eksportlastbiler forsvinder viser nye tal

Næste Artikel
Styr på grænseoverskridende cabotagesvindel

De danske eksportlastbiler forsvinder viser nye tal

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Mest læste

En Citroën Jumpy er møbleret og klar til udflugt

Brug varebilen til arbejde og fritid

25. november 2020
Clayton LPS - Lars Jensen Maskiner

Clayton’s kæmpe powerbank har fået ekstra boost

14. maj 2019
Nissans marketingschef, Steffen nederby Høy har selv fået sig en varebil på hvide plader som firmabil

Varebiler på hvide plader

17. juli 2017
Sådan ser påfyldningsstudsen på en Opel med Euro 6-motor ud. AdBlue-tanken skal fyldes cirka for hver 10.000 km

Så besværligt er AdBlue

12. december 2019
Sortimos hylder er modulopbyggede, så alle kasser passer i alle produktserier

Må man selv bygge reoler i varebilen?

27. november 2020

Kort nyt

Femte generation (1988 - 1997)

Toyota Hilux spottet med 3.3 meter højt læs

18. marts 2021

Nyt dæk er SPECIELT til varebiler

23. februar 2021

AFSLØRING: Se den HELT nye Nissan Qashqai LIVE

18. februar 2021

Nyt fra kaffeknallert-kongen – Ny Piaggio Porter NP6

9. februar 2021

Ny langturs-Transit fra Ford

9. februar 2021
Copyright © - Alt om varebiler
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
  • Facebook
  • Twitter
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering