Citroën udvider med C5 CrossTourer | Alt om varebiler - nyheder og test
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
onsdag. 22 marts 2023
Alt om varebiler
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
Alt om varebiler
No Result
View All Result

Citroën udvider med C5 CrossTourer

af Morten Dam
20. februar 2014
i Kort nyt

Tag ikke fejl af denne variation over C5-temaet. Den ligner noget 4-hjulstrukket spræl baseret på den franske mellemklassemodel Citroën C5. Det sidste er ganske vist rigtigt, men 4-hjulstrukket er den altså ikke. Til gengæld er den udstyret med kosmetiske bundskjolde for og bag, 15 mm støre frihøjde, 18-tommerhjul og det såkaldte Intelligent Traction Control, for at give bilen bedre greb på mudret og snedækket underlag.
Ved kørsel op til 10 km/t øges frihøjden med 60 mm og 40 mm ved kørsel op til 40 km/t. Endvidere er C5 CrossTourer udstyret med bl.a. eMyWay navigationssystem kombineret med et bakkamera.
Der er to udstyrsvarianter: Millenium og Exclusive, begge er kombineret med Hydractive III+ affjedring og turbodieselmotorer med ydelser fra 115 til 200 hk. HDi 115 hk- og e-HDi 115 Airdream EGS6 modellerne kan dog ikke leveres med Hydractive III+ systemet.
Om Citroën indlemmer C5 CrossTourer  i det danske modelprogram? Næppe!

Tags: Citroën
Tidligere Artikel

Renault laver super 1,6 dCi Twin Turbo-motor

Næste Artikel

Vandt Isuzu D-Max Yukon i TV-show

Næste Artikel

Vandt Isuzu D-Max Yukon i TV-show

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Mest læste

Den 2-akslede maskintrailer GH1054BT er populær hos entreprenører.

GUIDE: Så meget koster overlæs

24. maj 2022

Knaldet ved grænsen – Toldfrit øl og vin i varebilen gav kæmpe skattesmæk

3. marts 2023

Citroën udvider med C5 CrossTourer

20. februar 2014
En Citroën Jumpy er møbleret og klar til udflugt

Brug varebilen til arbejde og fritid

25. november 2020
Mange er ikke klar over, hvor lidt der skal til, før de overskrider bilens tilladte totalvægt, men det fritager dig ikke for ansvar i politiets razziaer

84 procent kører med overlæs

22. december 2014

Kort nyt

Toyota udvider garanti med 25.000 km

13. december 2022

Ford løfter sløret for elektrisk håndværkerfavorit

10. maj 2022

Årets Varebil 2022 bliver elektrisk – Renault sætter stikket i Kangoo

3. november 2021
Juleudsalg på både de to største fra VW

Flot fremgang i varebilsalg

10. juni 2021
Femte generation (1988 - 1997)

Toyota Hilux spottet med 3.3 meter højt læs

10. februar 2023
[adrotate group="3"]
Copyright © - Alt om varebiler
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
  • Facebook
  • Twitter
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering