Mercedes-Benz vil indtage Danmark med Marco Polo | Alt om varebiler - nyheder og test
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
søndag. 26 marts 2023
Alt om varebiler
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering
No Result
View All Result
Alt om varebiler
No Result
View All Result

Mercedes-Benz vil indtage Danmark med Marco Polo

af Thomas Schiermacher Jensen
16. januar 2020
i Mercedes-Benz, Nyheder

Mercedes-Benz satser hårdt på camper-modellen Marco Polo., som nu fås til priser fra 549.900 kroner for Mercedes Marco Polo 220 d med 163 hestekræfter.

Til den pris for man blandt andet automatgearkassen 9G-TRONIC – og så trækker Marco Polo op til 2.500 kg på krogen.

Siden 1999 er Mercedes-Benz Marco Polo blevet produceret i samarbejde med Westfalia, og med 20 års erfaring i bagagen har modellen for længst cementeret sig som én af de mest anerkendte modeller i sit segment.

Men til trods for at Danmark i høj grad er et land af camping-entusiaster, er der langt mellem de kompakte campermodeller ude på vejene. Det vil den tyske bilproducent nu lave om på med nye, attraktive priser på Marco Polo, der samtidig imponerer med en ekstra lang liste af standardudstyr og overbevisende alsidighed.

Godt med udstyr

Standardudstyret omfatter blandt andet oliefyr, klimaanlæg, lys- og regnsensor, fartpilot, mørktonede ruder, ventilationsrude og rullegardiner i passagerkabinen, komfortdrejesæder og et helt særligt maritimt inspireret trægulv, der understreget Marco Polos eksklusive profil.

Derudover fås Marco Polo med tre forskellige dieselmotorer, der yder henholdsvis 163, 190 og 239 hestekræfter. I kombination med baghjulstræk og 9G-TRONIC-automatgear er det rigeligt til turkørsel.

Og det er samtidig godt nyt, hvis båden eller hestetraileren skal med. Det imponerende kraftoverskud betyder nemlig, at Marco Polo må trække op til 2.500 kg – endda uden det påvirker selve bilens nyttelast.

Masser af ekstraudstyr

Også ekstraudstyrslisten er lang. Her skal du have 1000-lapperne klar. Det koster 45.000 kroner ekstra at få en pakke med metallak, adaptiv fartpilot, multifunktionsrat i læder, bakkamera, parkeringsassistent, parkeringssensorer for og bag og ekstra varmer med timer.

Ekstraudstyrslisten omfatter desuden Intelligent Light System LED-forlygter med Fjernlysassistent Plus, Interiørpakke med komplet læderkabine, ekstra passagersæde, elektrohydraulisk hævetag, 360 graders kamera, markise, el-skydedør, el-bagklap med big-flip vindue samt 4MATIC firehjulstræk og AMG Sportspakken med 19” AMG letmetalfælge.

Priserne begynder ved 549.900 kroner for Mercedes Marco Polo 220 d med 163 hestekræfter, og dermed er det altså nu muligt at spare mere end 130.000 kroner sammenlignet med tidligere. Marco Polo 250 d med 190 hestekræfter koster fra 599.900 kroner, mens Marco Polo 300 d med 239 hestekræfter begynder ved 649.900 kroner.

Endelig: Nu kommer Toyota med en kompakt SUV
Fald i 2019: Færre nye varebiler på gaderne
Her er de mest leasede firmabiler i 2019
MAN sætter prisen på den elektriske varebil eTGE
TEST: Kia Sorento – En praktisk bamse

Tidligere Artikel

Nem transport; gør din hverdag nemmere med en rullecontainer

Næste Artikel

Ny Forester e-Boxer er bedst i klassen siger Euro NCAP

Næste Artikel

Ny Forester e-Boxer er bedst i klassen siger Euro NCAP

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Mest læste

Knaldet ved grænsen – Toldfrit øl og vin i varebilen gav kæmpe skattesmæk

3. marts 2023
Den 2-akslede maskintrailer GH1054BT er populær hos entreprenører.

GUIDE: Så meget koster overlæs

24. maj 2022

Mercedes-Benz vil indtage Danmark med Marco Polo

16. januar 2020
En Citroën Jumpy er møbleret og klar til udflugt

Brug varebilen til arbejde og fritid

25. november 2020
Mange er ikke klar over, hvor lidt der skal til, før de overskrider bilens tilladte totalvægt, men det fritager dig ikke for ansvar i politiets razziaer

84 procent kører med overlæs

22. december 2014

Kort nyt

Toyota udvider garanti med 25.000 km

13. december 2022

Ford løfter sløret for elektrisk håndværkerfavorit

10. maj 2022

Årets Varebil 2022 bliver elektrisk – Renault sætter stikket i Kangoo

3. november 2021
Juleudsalg på både de to største fra VW

Flot fremgang i varebilsalg

10. juni 2021
Femte generation (1988 - 1997)

Toyota Hilux spottet med 3.3 meter højt læs

10. februar 2023
[adrotate group="3"]
Copyright © - Alt om varebiler
  • Redaktionen
  • Annoncering
  • Privatliv
  • Facebook
  • Twitter
No Result
View All Result
  • NYHEDER
  • TEST
  • ELEKTRISKE VAREBILER
  • TILBEHØR & INDRETNING
  • BAGGRUNDSARTIKLER
    • PERSONBILER
    • BAGGRUND
    • TRAFIKPOLITIK
    • ØKONOMI & AFGIFTER
    • KOMMENTAR
    • SPONSERET INDHOLD
  • BILMÆRKER
    • Audi
    • Ford
    • Iveco
    • Mercedes-Benz
    • Volkswagen
    • Citroën
    • DS
    • Fiat
    • Mitsubishi
    • Opel
    • Renault
    • Subaru
    • Toyota
  • Annoncering

 

Loading Comments...